torsdag 24 maj 2012

Nu ska jag berätta en söt liten historia.
Jag och Filip (min pojkvän som dom flesta vet) hade bestämt oss för att ha picknik i detta varma sommarväder.
Vi gjorde varsin macka av hembakat bröd som mamma gjort på morgonen innan jobbet och tog med oss en flaska sodastream o lite choklad.
Vi packade allt i min moppe plus en filt att sitta på. Vi mös på stranden och jag fotade.
Vi satt där i kanske 2 och en halv timma så börjar de åska...
Och det blir bara värre och värre o högre o högre.
Men vi satt kvar i väntan på att vädret skulle spricka upp.
Sen börja det dugga pyttepyttelite. Knappt så man kände av det.
Sen efter en stund, från INGENSTANS börja det ösregna o halvt hagla...
Jag och Fille va tvungna att ta vårat pick o pack o åka hem i pissregn och halvhagel i motvind.
HAHAHA mysig start på sommaren 

Sen tänkte jag fråga om någon kanske säljer sin systemkamera?
Jag är intresserad!

Här är resultaten av den mysiga dagen.
Pusshaj!










Inga kommentarer: